Office 365 til erhverv | Priser og varianter

 

Find den Office 365 Business plan der passer til din virksomhed

Med Office 365 til virksomheder har du frit valg på alle hylder! Når du vælger din Office 365 Business plan kan du vælge mellem 4 forskellige løsninger, alt efter hvilke programmer I ønsker at have adgang til, samt hvor mange bruger I er i jeres virksomhed. Er I i tvivl om, hvilken business-plan, der passer bedst til jeres virksomhed, så prøv vores Office 365 beregner.

Vi hjælper jer også gerne med at afdække, hvilke behov I har på nuværende tidspunkt samt give jer et overblik over, hvilke muligheder en Office 365 Business plan kan tilbyde jeres virksomhed.

Download Office 365 produktark

 
Office 365 Business Essentials* Business Premium* Enterprise E1* Enterprise E3*
Pris per bruger/måned 31,50 kr. 78,70 kr. 50,40 kr. 146,50 kr.
Maks antal brugere 300 300 Ubegrænset Ubegrænset
Office: (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote og Publisher)   Kun Office-Online
(plus Access)

Exchange: Professionel mail med en indbakke på 50 GB

OneDrive: Enkel fildeling og lagring - 1 TB lagerplads per bruger
Lync Online: Chat og online møder
SharePoint Online: Intranet og fildeling
Yammer: Socialt netværk for virksomheder
Hostnordic serviceaftale per bruger/måned   50 kr. 50 kr. 50 kr. 50 kr.

* Alle priser forudsætter 12 måneders binding, og at der forudbetales for de 12 måneder.
* Hostnordic skal været registreret som partner ved køb af Office 365 licenser.


Når du køber din Office 365 Business plan hos Hostnordic, får du samtidig en attraktiv serviceaftale, som giver dig en række fordele. Du får adgang til dansktalende support fra 8.00 - 16.00 på alle hverdage, og vi sidder klar til at guide dig igennem Office 365 mange programmer og værktøjer. Vi hjælper bl.a. med almindelige brugersupport herunder oprettelse og nedlæggelse af brugere, opsætning af mail, fejlsøgninger, installation af Office-pakken og meget mere. Derudover vil du have Single Point of Contact for hele din Office 365 platform, og så samler vi alt på én faktura for at lette jeres administration.

Derudover har du også mulighed for at tilkøbe en række tilvalgsydelser, hvis I f.eks. ønsker hjælp til at få flyttet jeres domæne eller migreret jeres mail-postkasser. 
 

Tilvalgsydelser
Migrering af mailpostkasser (éngangsbeløb per bruger) 275 kr. 275 kr.  275 kr. 275 kr.
Oprettelse af Office 365 løsning inkl. flytning af domæne (éngangsbeløb per løsning ) 1250 kr. 1250 kr. 1250 kr. 1250 kr.

Få et overbliver over Office 365 business-planerne

Office 365 - Business Essential

Office 365 - Business Essential er til den lille virksomhed eller de brugere, som kun har brug for en mailboks og en kalender. Derudover kan brugerne anvende chatfunktionen og holde online møde samt gemme dokumenter og lignende på et personligt fildrev til dokumenter.

Office 365 - Business Premium

Business Premium er til små og mellemstore virksomheder. Her har brugerne adgang til at benytte Office-pakken samt mail og kalender på både PC, tablet, og telefon. Brugerne har mulighed for at benytte chatfunktionen, bruge videoopkald og gemme dokumenter og filer på et personligt fildrev. Derudover har brugerne med Business Premium adgang til SharePoint, som er en intranetplatform, hvor det er muligt at oprette teams, vidensdele og kommunikere med brugere på tværs af afdelinger og lokationer samt Yammer, som er et socialt netværk til virksomheder.

Office 365 - Enterprise E1

Med Office 365 - Enterprise E1 får du adgang til det samme, som du gør med Business Premium. Den store forskel er, at mail, kalender og Office-pakken kun kan bruges i en online version. Det vil sige, at du er afhængig af at være online for at kunne arbejde med disse programmer.

Office 365 - Enterprise E3

Office 365 - Enterprise E3 indeholder alt fra Business Premium Business planen samt flere avancerede muligheder. E3 er til virksomheden, der stiller særlige krav til sikkerhed og adgangskontrol, og som ønsker at sikre sig mod ekstern deling af virksomhedens dokumenter. Ydermere er det muligt at gøre brug af voicemail, og Power BI, som er et business intelligence værktøj fra Microsoft.

Læs mere om Office 365 til erhverv og de mange fordele løsningen tilbyder virksomheder.


..................................................................................

Bestil Office 365


Udfyld felterne, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Firmanavn 
Navn* 
Telefon* 
E-mail* 
Kommentarer 

Vil du vide mere om Office 365?

Så er du velkommen til at booke et uforpligtende møde 

eller giv os et ring på telefon 70 22 90 29.