Servicevinduer

Vi udfører servicevinduer på hverdage, i tidsrummet fra kl. 23:00 til kl. 06:00.

Et servicevindue er et fastlagt tidspunkt, hvor vi har mulighed for at udføre nødvendige ændringer, opdateringer og vedligeholdelse af vores systemer og udstyr. Arbejdet kræver, at vi kortvarigt stopper for driften.

Servicevinduerne skal sikre en fortsat høj driftsstabilitet, og alle berørte kunder bliver varslet minimum 7 dage forinden. Ved kritiske fejl eller driftsforstyrrelser, kan det dog være nødvendigt at foretage et akut servicevindue.

Læs aktuelle driftsinformationer.

 

Microsoft Windows opdateringer

Vi installerer Microsoft Windows opdateringer på alle servere hver torsdag fra kl. 3:00.

Opdateringerne retter kritiske systemhuller og optimerer ligeledes brugeroplevelsen på de forskellige systemer.

De fleste opdateringer kræver, at vi efterfølgende genstarter serverne. Der vil derfor kortvarigt ikke være kontakt til de berørte hjemmesider, mailløsninger og terminalservere.