POP3/Smartermail FAQ

Vi har her listet de typiske spørgsmål, som vi modtager i forbindelse med POP3/Smartermail.

Du er velkommen til at kontakte vores serviceafdeling på telefon 70 22 90 28, hvis du ikke finder hjælp på siden.

   
Opsætning til Microsoft Outlook og Windows Live Mail    

Hvordan sætter jeg Smartermail op til at håndtere mine e-mails i Microsoft Outlook og Windows Live?
Ændring i programindstillinger | Ziteman mailløsninger og Smartermail    

Flere internetudbydere, bl.a. TDC, valgte for nyligt (oktober 2011) at ændre i deres sikkerhedsindstillinger. Ændringerne har desværre betydet, at kunder med en POP3 mailløsning ikke har været i stand til at sende og modtage mails.
Whitelisting af udvalgte afsendere    

Kan man whiteliste udvalgte afsendere?
SPF record    

Hvad skal jeg skrive i min SPF-record?
Hotmail- og G-mailadresser    

Jeg har problemer med at sende til eksempelvis Hotmail- og G-mail adresser, hvad kan der være galt?
Ændring arf SPAM indstillingerne    

Kan jeg ændre SPAM indstillingerne?
IMAP til Smartermail    

Kan man forbinde IMAP til min Smartermail løsning?
Ændring af adgangskode    

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
MX records    

Hvilken server skal MX-records pege på?
Diskplads    

Hvor meget diskplads har jeg på min POP3 / SmarterMail
Bruger-id og adgangskode til mailklienten    

Hvad er mit bruger id (e-mail adresse) og adgangskode til min mail?
Opsætning af indgående og udgående post    

Hvilke servere skal min e-mail klient (Outlook Express, Outlook, mfl.) opsættes til?
Adgang fra en hjemmeside    

Kan jeg få adgang til min e-mail konto fra en hjemmeside?
Jeg modtager ingen e-mails    

Jeg modtager pludselig ingen e-mails i min indbakke, hvad kan fejlen være?
Manglende e-mails    

Jeg modtager ikke alle e-mails i min indbakke. Hvad kan fejlen være?
Hjælp til Smartermail    

Hvor kan jeg finde hjælp til Smartermail?
Mistet adgangskode    

Jeg har mistet adgangskoden til min mail, hvordan får jeg den oplyst?
Problemer med at sende e-mails - TDC Internetforbindelse    

Jeg har TDC internetforbindelse og kan ikke sende e-mail. Hvad kan der være galt?
Problemer med at sende e-mails    

Jeg har problemer med at sende e-mails på min internetforbindelse. Hvad kan der være galt?
Flere spammails    

Jeg modtager pludselig mange flere spammails, hvad skyldes det?