Websitehosting til mange kunder

Gotcha er et reklame- og digitalbureau, der arbejder med at løfte brands til nye højder. Gotcha hjælper ambitiøse virksomheder med strategi, kommunikation, markedsføring, design og digitale løsninger.

De har mange kunder i deres fold, der har brug for SSL-certifikater samt hosting af deres websites, så som Aalborg Lufthavn, Randers Tegl, BOXIT, Jutlander Bank, DOT, Migatronic, Spar Nord, Danske Fragtmænd, NEAS, Mølholm Forsikring, Arkil, Logstor og Alliance+.

Det er her partnerskabet med Hostnordic kommer ind i billedet.

Aalborg
Randers legl
Boxit
Jutlander Bank
Migatronic
Alliance
Brian Klit Larsen

Brian Klit Larsen, Digital Chef & Partner hos Gotcha udtaler:

Med Hostnordic som partner, når vi vores mål om at levere driftssikre IT-løsninger til vores kunder. Vi har et problemfrit og løsningsorienteret samarbejde med Hostnordic, og det er altafgørende, at deres produkter kan tilpasses i forhold til vores kunders økonomi og ambitioner.

Helt konkret betyder det, at der nemt kan skrues op og ned for antal servere, hvis Gothas kunder har brug for mere eller mindre kapacitet. Denne fleksibilitet og skalerbarhed er et vigtigt parameter, så kunderne ikke er låst fast i en hyldevare, der måske ikke passer til deres aktuelle behov.

F.eks. kan der i spidsperioder skrues op, og derefter ned igen, når behovet ændrer sig. Det betyder, at der ikke betales for overdimensionerede løsninger, hvor den fulde kapacitet kun udnyttes i et begrænset tidsrum.

Brian siger endvidere

Brian siger endvidere:

Vi får jo ofte nye kunder ind, og for os er det naturligt at ”overbevise” dem om, at de skal købe ind i de produkter, vi har hos Hostnordic.

En anden grund til at valget faldt på Hostnordic er den 24 timers service:

At vi har 24 timers service, det er vigtigt i forhold til, at vi selv ”sælger” den ydelse til vores kunder. Altså at vores store webkunder har serviceaftaler med os, hvor vi kan kontaktes 24x7.

Udover den 24 timers service benytter Gotcha sig også af Hostnordic's service desk. Brian forklarer, at de benytter denne service i høj grad og er tilfredse med serviceniveauet.

Vi spurgte Brian

Vi spurgte Brian, hvad den største udfordring var, som vores produkt og service kunne løse for dem:
Svaret var klart og tydeligt:

Driftsikkerhed, skalerbarhed og rådgivning.

Ud over de åbenlyse parametre som driftssikker-hed og skalerbarhed er netop rådgivning og tæt dialog med kunderne, det der gør, at vi hos Hostnordic kan være med til at løfte vores kunders forretning. Den tætte dialog, er afgørende for et succesfuldt samarbejde.

Brian forklarer:

Det vigtigste for os er, at vi har en god relation med vores leverandør, for sammen at kunne tilbyde vores kunder de bedste løsninger. Det er vigtigt, at man føler, at man har en god kemi med de kontaktpersoner man har. Derudover er det også en klar fordel, at vi ud over en fast ankerperson, også kan gå direkte til en tekniker og at der ikke er et klassisk kontakthieraki. Endelig er det vigtigt med en leverandør, der formår at læse imellem linjerne. At der bliver lyttet til de ønsker vi har.

Gotcha har været kunde hos Hostnordic i 7-8 år og ud over hosting-delen valgte de for to år siden også at placere deres Office365 platform hos Hostnordic. Brian slutter af med at kommentere på, hvad favoritdelen er ved at være kunde hos Hostnordic:

Favoritdelen er klart den personlige kontakt og rådgivningen.

Har du brug for en virksomhed, der kan løfte dit brand, så se mere om, hvad Gotcha laver her.

Skal vi hjælpe med din IT

Skal vi hjælpe med din IT?

Kontakt os og hør mere om det personlige samarbejde.

Udfyld kontaktformularen >>