• Aalborg
  • Randers legl
  • Boxit
  • Jutlander Bank
  • Migatronic
  • Alliance

Baggrund

Websitehosting til mange kunder

Gotcha er et reklame- og digitalbureau, der arbejder med at løfte brands til nye højder. Gotcha hjælper ambitiøse virksomheder med strategi, kommunikation, markedsføring, design og digitale løsninger.

De har mange kunder i deres fold, der har brug for SSL-certifikater samt hosting af deres websites, så som Aalborg Lufthavn, Randers Tegl, BOXIT, Jutlander Bank, DOT, Migatronic, Spar Nord, Danske Fragtmænd, NEAS, Mølholm Forsikring, Arkil, Logstor og Alliance+.

Det er her partnerskabet med Hostnordic kommer ind i billedet. Gotcha har været kunde hos Hostnordic i 8-9 år og ud over hosting-delen valgte de for to år siden også at placere deres Office365 platform hos Hostnordic. 

Udfordring

Driftsikkerhed, fleksibilitet og skalerbarhed til en fair pris

Med mange websitekunder med mange forskellige behov var der behov for en leverandør, der kunne garantere driftsikkerhed, fleksibilitet og skalerbarhed til en fair pris. 

Helt konkret betyder det, at det skal være nemt at skrue op og ned for antal servere, hvis Gotchas kunder har brug for mere eller mindre kapacitet. Denne fleksibilitet og skalerbarhed er et vigtigt parameter, så kunderne ikke er låst fast i en hyldevare, der måske ikke passer til deres aktuelle behov. F.eks. skal det være muligt at skrue op i spidsperioder, og derefter ned igen, når behovet ændrer sig.  

Brian Klit Gotcha

Brian Klit Larsen, Digital Chef & Partner hos Gotcha udtaler:

"Med Hostnordic som partner, når vi vores mål om at levere driftssikre IT-løsninger til vores kunder. Vi har et problemfrit og løsningsorienteret samarbejde med Hostnordic, og det er altafgørende, at deres produkter kan tilpasses i forhold til vores kunders økonomi og ambitioner.

898x700px_G9A4816

Brian siger envidere:

"Vi får jo ofte nye kunder ind, og for os er det naturligt at "overbevise" dem om, at de skal købe ind i de produkter, vi har hos Hostnordic". 

Vi spurgte Brian, hvad den største udfordring var som vores produkt og service kunne løse for dem. Svaret var klart og tydeligt" 

"Driftsikkerhed, skalerbarhed og rådgivning. Ud over de åbenlyse parametre som driftssikkerhed og skalerbarhed er netop rådgivning og tæt dialog med kunderne, det der gør, at vi hos Hostnordic kan være med til at løfte vores kunders forretning. Den tætte dialog, er afgørende for et succesfuldt samarbejde."

620x580px_G9A4776

En anden grund til at valget faldt på Hostnordic er den 24 timers service:

"At vi har 24 timers service, det er vigtigt i forhold til at vi selv sælger den ydelse til vores kunder. Altså at vores webkunder har serviceaftaler hos os, hvor vi kan kontaktes 24/7. 

Løsning

Fleksibilitet sparer på omkostningerne

Hostnordic sørger for en fleksibilitet, så der kan skrues op for kapacitet i spidsperioder og derefter ned igen, når behovet ændrer sig. Det betyder, at der ikke betales for overdimensionerede løsninger, hvor den fulde kapacitet kun udnyttes i et begrænset tidsrum.

Favoritdelen

Den personlige kontakt og rådgivningen

"Favoritdelen er klart den personlige kontakt og rådgivningen. Det vigtigste for os er, at vi har en god relation med vores leverandør for sammen at kunne tilbyde vores kunder de bedste løsninger. Det er vigtigt, at vi føler at vi har en god kemi med vores kontaktpersoner. Derudover er det også en klar fordel, at vi ud over den fast ankerperson også kan gå direkte til en tekniker og at der ikke er et klassisk hieraki. Endelig er det vigtigt med en leverandør, der for formår at læse imellem linjerne. At der bliver lyttet til de ønsker vi har." 

Vil du også arbejde sammen med os?

Kontakt os

Skriv til os

sales@hostnordic.com

Giv os et kald

7022 9029

Hostnordic LinkedIn
Hostnordic Facebook
Hostnordic Twitter profile